Bu, həm də son illərdə müşahidə edə biləcəyiniz bir tendensiyanı izah etməyə kömək edə bilər: Keçmişdə müəyyən bir məhsul sayəsində şöhrət qazanmış brendlər artıq həmin məhsula xas deyil, daim yeni məhsullar inkişaf etdirir və beləliklə də məhsul çeşidlərini artırırlar. Bu şirkətlər təkcə mövcud məhsullarının yeni versiyalarını buraxmırlar; onlar həmçinin müxtəlif növ yeni məhsullar buraxırlar. Biz bu tendensiyanı xüsusilə böyük texnologiya şirkətlərində görürük: Apple kimi kompüter istehsalçısı artıq sadəcə kompüter istehsalçısı deyil; İllər ərzində kompüterlərdən əlavə mobil telefonlar, musiqi pleyerləri, dinamiklər, qulaqlıq modelləri, ağıllı saatlar və smart TV sistemləri istehsal edərək istehlakçıların yalnız bir məhsulla məhdudlaşmasının qarşısını almış və bütöv bir “məhsul kolleksiyası”na sahib olmuşdur, yəni. , yalnız öz məhsullarından ibarət “dəst”. malik olmağı hədəfləyirlər. Hər hansı səbəbdən o firmanın istehsal etdiyi telefonlardan birini aldığımız zaman dəstin digər məhsullarını da zamanla bir-bir almağa başlayırıq.
Bu satınalma zənciri texnoloji alətlərlə məhdudlaşmır. Məsələn, biz yeni bir cins şalvar aldıqda və idman ayaqqabınızın bu şalvarlara uyğun gəlmədiyini hiss etdikdə, bu vəziyyətin təsiri altına düşürük və öz-özünə cins şalvarları mənasız görüb, daha dəbli olacaq əlavə paltarlar alırıq. birlikdə geyinilib. Beləliklə, müəyyən mənada “dəsti tamamlayırıq”. Ən pisi odur ki, ardıcıl alış davranışınız yeni cins şalvarınıza uyğun idman ayaqqabısı almaqla bitmir: Eynilə köhnə divanımızı əvəz etdikdən sonra xalçamızın, sonra pərdələrimizin yeni divanımıza uyğun gəlmədiyini anlayırıq və özümüzü tapırıq. bu spiraldə.
Denis Didro dövrün ən əhatəli ensiklopediyalarından biri olan Ensiklopediyanın həmtəsisçisi və müəllifi kimi tanınsa da, o dövrdə yoxsulluq və borc içində yaşayırdı. 1765-ci ildə fransız ədəbiyyatı və tarixi ilə maraqlanan rus imperatriçası Böyük Yekaterina bu vəziyyəti öyrənir və bu bataqlıqdan qurtulmaq üçün külli miqdarda pul ödəyərək Didronun kitabxanasını alır. Sonra Ketrin Didroya kitabxananı geri verir. Bununla kifayətlənməyən Ketrin dərhal 25 illik maaşını ödəyir və Didronu burada kitabxanaçı kimi işə götürür. Beləliklə, birdən-birə Didronun əlinə əhəmiyyətli miqdarda pul düşür. İndi Didro bütün borclarından qurtulub, yüngülləşib. Bir müddət sonra filosof pulun bir hissəsinə əvvəllər ala bilmədiyi bahalı qırmızı xalat alır. Filosof xalatını geyinir. O, iş masasında oturub aclıqla işləyərkən birdən fikirləşir ki, bu gözəl xalat və onun masası uyğun gəlmir. Seyfindəki külli miqdarda puldan sərxoş olan o, dərhal masanı dəyişmək üçün çıxıb, gözəl bir yazı masası alır. Sonra xalçanın artıq otağa uyğun olmadığını düşünüb özünə təzə xalça alır. Didro yazır:[1] İndi hər şey sinxron deyil. Artıq koordinasiya, birlik, gözəllik yoxdur. Lakin filosof köhnə mallarını dəyişdikcə, getdikcə başqaları ilə uyğunsuzluq hiss edir. Sonda evdəki bütün mebelləri yeniləri ilə əvəzləyərək əvvəlki kimi borclu qalır. Burada Denis Didro “Köhnə xalatım üçün peşmanam” adlı məqaləsində bu yaşananları təsvir edir və o illərdə bir növ “istehlak çılğınlığı”nı belə ifadə edir: : Köhnə xalatımın ağası ikən təzəsinə qul oldum.