The Hollywood Reporter xəbər verir ki, Netflix-in reklam dəstəkli abunə seçimində indi beş milyon aylıq aktiv istifadəçi var. Striminq xidməti şirkəti elanla dəstəklənən variantda istifadəçilərin orta yaşının 34 olduğunu və ilin əvvəlindən abunəçilərin sayının iki dəfə artdığını açıqlayıb. Şirkətin baş direktoru Qreq Petersin sözlərinə görə, reklamla dəstəklənən abunə seçiminin mövcud olduğu ölkələrdə ümumi qeydiyyatların 25%-dən çoxu bu seçimlə həyata keçirilir.

Mövzu ilə bağlı şərh edən CEO dedi: “Siqnallar ümidvericidir: Bizim reklamla dəstəklənən planımıza qoşulma bizim müqayisə oluna bilən qeyri-reklam planlarımızla eyni səviyyədədir. Hər şey istehlakçılarla başlayır və bitir. Buna görə də qarşılaşdığımız bütün rəqabətə baxmayaraq, Netflix bu gün ən populyar axın xidmətidir. Ən çox baxılan xidmət olmaq üçün hər kəsin baxması lazımdır. Netflix-i digərlərindən fərqləndirən də budur. Baxılır…”

Bu açıqlamadan sonra şirkətin səhmlərinin dəyəri ABŞ fond bazarında 341,25 dollara yüksəlib. Lakin sonradan 340,20 dollara qədər geriləyib.