1972-ci ildə çəkilmiş “Xaç atası” filmində bir çox simvolik səhnələr var və 50 ildən sonra belə bu səhnələr hələ də danışılır və onlardan ilham alınır. Bu yazının mövzusu Don Vito Korleonenin qucağında sığallamağı çox sevdiyi pişikdir.

Filmin ilk səhnələrindən birində Korleone cinayət ailəsinin bədnam Donu Vito Korleone qızının onun təcavüzkarını öldürməsini istəyən, lakin Vitoya hörmətsizlik edən Ameriqo Bonaseranı danlayır. Bu arada onun qucağında olan pişiyi sevərək sığalladığı da görünür.

Korleonenin bu səhnədə hiss etdiyi hörmətsizlik, müzakirə etdikləri əsərin təbiəti olan heyvanın öldürülməsi və oynaması səhnəni mürəkkəb ab-havaya salır.

“Xaç atası” filmi illər keçdikcə uğur qazanaraq təqdir edilən və hər bir səhnə araşdırılmağa başladığı üçün pişiyin əhəmiyyəti təhlil edilməyə başlandı.

 

Pişiyin olması Vitonun hiyləgər təbiətinin metaforası idi, yoxsa onun amansız hərəkətlərini gizlədən onun yumşaq və sakit xarici görünüşü olduğunun göstəricisimi idi? Xüsusilə cinayət ailəsini idarə edən bir insanın necə rəğbətli və humanist bir şəxsiyyət ola biləcəyini göstərməkmi idi bunlar?

Əslində, filmdəki pişiyin planlaşdırılan səhnədə rolu yox idi. “Time” jurnalının məlumatına görə, rejissor Koppola “Marlonun qucağında sevdiyi pişik ssenaridə yox idi. Mən pişiyin studiyada qaçdığını gördüm və bir söz demədən onu götürüb Marlona verdim” deyib.

Coppola çox vasvası rejissor idi. O, səhnələri, dialoqları ən yüksək səviyyədə planlaşdırıb. Pişik onun etdiyi bir güzəşt idi. Pişiyin varlığı və Koppolanın sürətli düşüncəsi onsuz da gərgin olan səhnəyə tamamilə yeni bir qarışıqlıq əlavə etdi.

Filmdə Ata obrazı kimin yaşayıb, kimin öləcəyinə qərar verərkən pişiyi sığallayır. Coppola pişiyin bu səhnədə Don Vito Corleonenin daha yumşaq tərəfini göstərməyə kömək edəcəyinə inanırdı.

Amma pişiklə film çəkmək o qədər də asan deyildi. Xaç atasının pişiyi çəkiliş zamanı o qədər yüksək səslə mırıldadı ki, o, Marlon Brandonun cizgilərini boğdu. Ona görə də sətirləri yenidən səsləndirmək və səhnələrə əlavə etmək lazım idi.

Filmin üstündən 50 ildən artıq vaxt keçir və bu film haqqında düşünəndə Don Vito Korleonenin pişiyi sığallaması səhnəsi ilə xatırlayırıq. Bundan əlavə, pişiklə olan səhnələr o qədər epikləşdi ki, pişiklərin cinayətkarların yanında yerləşdirilməsi sonrakı mafiya filmlərində təqlid olundu.